إبنة تامر حسني مديرة أعماله ليوم كامل.. اليكم ما حصل
إبنة تامر حسني مديرة أعماله ليوم كامل.. اليكم ما حصل
A-
A+

إبنة تامر حسني مديرة أعماله ليوم كامل.. اليكم ما حصل

2024-04-28 | 06:40
إبنة تامر حسني مديرة أعماله ليوم كامل.. اليكم ما حصل

نشر الفنان المصري تامر حسني، على حسابه عبر "إنستغرام"، مقطع فيديو كشف من خلاله طلب ابنته الكبرى تالية العمل كمديرة أعماله في حفله الأخير في احتفالات تحرير سيناء.

وارفق تامر الفيديو بالتعليق التالي: "قصة الفيديو: اللي جنبي هو أستاذ عمرو مخرج الحفلة صاحبي وكنا في كلية إعلام مع بعض وفرحت أوي لما شوفته يومها بيخرج حدث مهم كده.. أما حبيبة قلبي تالية.. جاتلي من أول اليوم قالتلي أنا النهاردة مديرة أعمالك وهتسمع كلامي في كل حاجة قولتلها حاضر بس الشغل مفيهوش هزار ركزي في كل التفاصيل، قالتلي حاضر وطلعتلي البدلة اللي عجباها وجزمة ضيقة عليا، بس هي صممت عليها وأنا قولت حاضر".
وتابع: "اختارت لي الأغاني ورتبتهم وماشية جانبي بقى عاملة وش الجد، ومش بتهزر قال يعني كدة مديرة لحد ما اتكسفت كده والطفلة اللي جواها اللي بموت فيها ظهرت في الضحكة ربنا يحفظك يا حبيبتي ويحفظ كل ولادنا".
إشترك بنشرتنا الاخبارية
انضم الى ملايين المتابعين
Download Aljadeed Tv mobile application
حمّل تطبيقنا الجديد
كل الأخبار والبرامج في مكان واحد
شاهد برامجك المفضلة
تابع البث المباشر
الإلغاء في أي وقت
إحصل عليه من
Google play
تنزيل من
App Store
X
يستخدم هذا الموقع ملف الإرتباط (الكوكيز)
نتفهّم أن خصوصيتك على الإنترنت أمر بالغ الأهمية، وموافقتك على تمكيننا من جمع بعض المعلومات الشخصية عنك يتطلب ثقة كبيرة منك. نحن نطلب منك هذه الموافقة لأنها ستسمح للجديد بتقديم تجربة أفضل من خلال التصفح بموقعنا. للمزيد من المعلومات يمكنك الإطلاع على سياسة الخصوصية الخاصة بموقعنا للمزيد اضغط هنا
أوافق